Neden yazıyorum? Çünkü hayatta yapmaktan sıkılmadığım tek şey. Maalesef sevmek bazen tek başına yeterli olmuyor?

Neden blog açıyorum? Blog açmak kendine söz vermek gibi. Yazmaya ve devam etmeye...

Neden sinema? Çocukken 'fantastik' olan her şeye bayılan biri olarak, hep bambaşka, belki de paralel bir evrenin varlığını hayal ettim. Bir gün biri gelip, bana özel olduğumu söyleyecekti. Yıllar geçti gelen giden olmadı. Ama bir gün bir kapı açıldı ya da bir aynadan geçtim. Sinemayı keşfettim. Artık özgürüm.

Yorumlar

  1. Neredeyse 10 yıl olacak ve hala 'sıkılmadan' yazıyorsunuz ve Ben denen yabancı gelip kelimelerini okuyor.. Satırlar arasında bazen tebessüm ediyor bazen de kelimelerin derinliğinde boğluyor ama emin olun ona yaşamın beyhudeliğini kısa bir süreliğine olsa bile haksız çıkardınız...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alice Diop- Saint Omer

Ingmar Bergman- Höstsonaten/ Güz Sonatı

Ingmar Bergman- Scener er ett äktenskap/ Bir evlilikten manzaralar